U, u, Ó, ó
CEL: Poznasz życie pszczół.
Nacobezu
- głoskę u zapisujesz dwoma sposobami, jako u i ó,
- wymieniasz nazwy drzew owocowych,
- podajesz nazwy zwierząt żyjących w sadach,
- wymienisz kilka faktów z życia pszczół,
- wykonujesz w dowolny sposób pracę, która będzie odpowiedzią na pytanie:
DLACZEGO PSZCZOŁY SĄ WYJĄTKOWE?
- podsumowujesz zdobyte wiadomości,
* pamiętasz, aby zamieścić informacje o drzewach owocowych,
o ważnej roli pszczół w powstawaniu owoców,
* życie w ulu jako przykład doskonale zorganizowanego społeczeństwa:
możesz przedstawić rodzinę pszczół i role jakie pełnią w swoim małym
społeczeństwie,
* możesz nadmienić o sposobie powstawania miodu i pracy pszczelarza, bo tu
także jest ważna rola pszczół.
Grafika pobrana z Googlle autor nieznany
Przedstaw zdobyte wiadomości w dowolny sposób.
- wykonaj w dowolny sposób pracę, która będzie odpowiedzią na pytanie:
DLACZEGO PSZCZOŁY SĄ WYJĄTKOWE?
* pamiętaj, aby zamieścić informacje o ważnej roli pszczół w powstawaniu owoców,
* o życiu w ulu jako przykładzie doskonale zorganizowanego społeczeństwa: możesz przedstawić rodzinę pszczół i role jakie pełnią w swoim małym społeczeństwie,
* możesz nadmienić o sposobie powstawania miodu i pracy pszczelarza, bo to także jest ważna rola pszczół.
*postaraj sie pracować samodzielnie, masz dużo czasu.
Poproś rodzica o przesłanie do mnie zdjęcia pracy. Postaraj się zebrać jak najwięcej faktów. Na pracę masz czas do poniedziałku.
Na stronie zamieszczono zdjęcia i materiały własne oraz ilustracje, ćwiczenia i inne materiały pobrane z Google. Teksty oparte na cyklu podręczników i ćwiczeń wydawnictw MAC oraz WSiP i MEN Ćwiczenia własne lub pobrane udostępnione z Genially, Wordwall, Learning Apps i innych zasobów Internetu, filmy prywatne lub z You Tube.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com